Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Pesquisar
Feche esta caixa de pesquisa.

TI informa: vem aí o Sistema de Atendimento FUMEC

O Setor de Tecnologia da Informação da FUMEC vem compartilhar uma novidade que será implementada na Universidade, a partir de abril de 2024. Será introduzido um sistema de chamados para o suporte de TI, chamado SAFSistema de Atendimento FUMEC.

A SAF oferecerá um suporte mais eficiente e organizado para as necessidades relacionadas à tecnologia. Com este sistema você poderá enviar solicitações de suporte, relatar problemas técnicos e acompanhar o progresso das soluções de forma simples e rápida.

Além disso, a SAF garantirá um melhor registro e gerenciamento de todos os incidentes de T.I., identificando áreas de melhoria e oferecendo um serviço ainda mais eficaz no futuro.

Esta nova etapa trará benefícios significativos para o atendimento de toda a Universidade. Fiquem atentos para mais informações nas próximas semanas sobre treinamentos e instruções sobre como utilizar o sistema.

Atenciosamente,

Tecnologia da Informação – T.I.

Compartilhe este conteúdo:

Mais conteúdos para você