Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Pesquisar
Feche esta caixa de pesquisa.

Especialistas discutem a nova era da Propaganda

Evento faz parte da Semana da Publicidade, que ocorrerá no dia 2 de maio, às 9h30, no Auditório Phoenix.

Um curso que não é um curso, em uma escola que não é escola, com professores que não são professores e alunos que não são alunos. Essa é a experiência que Bruno Lanna e Daniel de Oliveira, diretores de Whatever da Perestroika apresentarão na palestra intitulada “Mudança de Era na Propaganda”. O evento faz parte da Semana da Publicidade, que ocorrerá no dia 2 de maio, às 9h30, no Auditório Phoenix da Universidade FUMEC.
Outro destaque entre os convidados é Phellipe Wanderley, criador do blog “Coisas Boas Acontecem”. Na contramão do discurso de ódio que impera no ciberespaço, o designer dissemina mensagens de amor, motivando a autoconfiança e a solidariedade. Phellipe Wanderley abordará ainda sua relação com a tipografia e sua trajetória.
Cristiano Morley, publicitário e autor do blog Plano de Voo, também compõe o time de palestrantes no evento e irá apresentar sua trajetória na publicidade e trará alguns cases interessantes.
O evento é uma iniciativa da Agência SEROTONINA, formada por alunos do quinto período de Publicidade e Propaganda.
Inscrições gratuitas no link abaixo:

01 2

Compartilhe este conteúdo:

Mais conteúdos para você